کتاب بازاریابی خدمات در صنعت بانکداری
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در شرایط جدید کسب و کار امروزی ، روش های سنتی بازاریابی دیگر پاسخگوی نیاز سازمان ها در این زمینه نیست . افزایش رقابت ، بالا رفتن انتظارات مشتریان ، تنوع خدمات و کانال های عرضه آن از جمله دلایلی هستند که بانک ها و موسسات مالی و اعتباری را ملزم به کسب آگاهی و بکارگیری آخرین دستاوردهای عرصه بازاریابی و تبلیغات می کند. در این کتاب سعی شده با ارائه تکنیک های جدید بازاریابی در صنعت بانکداری و با استفاده از مطالعه موردی از شرکت های معتبر داخلی و خارجی ، مباحث به صورت کاربردی بیان گردد تا مخاطبین گرامی حداکثر بهره برداری را از مطالعه آن داشته باشند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- امیرمحمدفکور
- ناشر
- ترانه
- شابک
- 9786007061077
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1393
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید