کتاب چگونه درست تولید کنیم
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
مدیریت محصول یکی از نقشهای تازه وارد شده در حوزه کسب و کارهای اینترنتی است، دلیل ترجمه و تالیف این کتاب آشنایی هر چه صحیحتر با حوزه کاری و فعالیت یک مدیر محصول در حوزه طراحی، مدیریت و توسعه محصول برای کسب و کارهای اینترنتی و استارتاپها میباشد. نقش مدیر محصول یک نقش کلیدی در شرکتها فعال و استارتآپها بوده و شناخت صحیح این نقش یکی از الزامات مدیریت در کسب و کارها میباشد. با مطالعه این کتاب شناخت اصولی از نقش مدیر محصول و همچنین وظایف و نقش او در یک کسب و کار پیدا خواهید کرد، مدیریت محصول غالبا نقش چند شاخه عملی را دارد، و شکاف داخل شرکت بین تیمها با مهارتهای مختلف، به خصوص بین تیمهای مهندسی محور و تیمهای تجاری محور را پر می کند. این کتاب در یازده فصل سعی می کند روش صحیح مدیریت یک محصول را به شما میآمزد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- آرین افشار
- ناشر
- نسل روشن
- شابک
- 9786009716135
- تعداد صفحات
- 193
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1399
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید