کتاب مدیریت مشتری مبانی مفاهیم و الگوها
امروزه دنیا کسب کار بر پایه <مشتری مداری >استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارائه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است .
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
فعالان عرصه اقتصادی و کسانی که به ماندن جاودانه در این عرصه می اندیشند به خوبی می دانند که اکسیژن تنفس در دنیای تجارت اصل مشتری مداری است و درک این سخن که به میدانند که اکسیژن تنفس در دنیا تجارت اصل مشتری مداری ست و درک این سخن که <همیشه حق با مشتری است >را سرلوحه برنامه های خویش میدانند .
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- احمد روستا، میلاد کریمی
- ناشر
- قلم همت
- تعداد صفحات
- 428
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید