افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب راهکارهای فروش از زبان یک فروشنده

مرجع:
دسته بندی: اقتصاد
مولف
باقر ناصری
ناشر
بازاریابی

کتاب ساده، کاربردی، روان و مهارتی است. مطالعه‌ی آن را به فروشندگان عزیز توصیه می شود.

ادامه مطلب
‎ریال140,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

مفاهیم و مهارت، دو واژه‌ی ارزشمندی است که پیشرفت بشریت بستگی زیادی به تولید و توسعه‌ی آنها دارد. دانشگاه علوم در کار تولید مفاهیم است و دانشگاه بازار در کار تولید مهارت. و این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند. بدون هر یک از این دو واژه و بدون هر یک از این دو دانشگاه، شاهد پسرفت خواهیم بود. 
در همین راستا به آموزش تجویزی و آموزش توصیفی می‌رسیم. عده‌ای علم را در یک شاخه بخوبی فراگرفته‌اند و می‌توانند با آموزش تجویزی، تجویزهایی را برای تشنگان دانش و پیشرفت، داشته باشند. اما عده‌ای که خاک بازار و صنعت را خورده‌اند و اهل مهارت هستند، ایشان با آموزش توصیفی در تکمیل و توسعه‌ی علم گام برمی‌دارند. در دنیای توسعه‌یافته‌ی امروزی و در کشورهایی که در حوزه‌ی اقتصاد پیشرفتهای خوبی داشته‌اند، شاهد جامعیت‌نگری بین این دو هستیم، و جالب اینجاست که مدیران و کارآفرینانی که پله‌های نردبان کاروکسب را با بصیرت و تلاش طی کرده‌اند، عمدتاً خودشان را مقیّد می‌دانند که در زمان حیاتشان دست‌به‌قلم شده و تجربیاتشان را که طی سالها اندوخته‌اند، به نگارش درآورند و به این وسیله اثبات کنند که برای تغییری بزرگ به این جهان آمده‌اند، و فقط زندگی را از آن خودشان نمی‌دانسته‌اند. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی-ناصری

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
باقر ناصری
ناشر
بازاریابی
شابک
978-600-6982-55-7
تعداد صفحات
106
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
باقر ناصری
ناشر
بازاریابی
شابک
978-600-6982-55-7
تعداد صفحات
106
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود