کتاب راهکارهای فروش از زبان یک فروشنده
کتاب ساده، کاربردی، روان و مهارتی است. مطالعهی آن را به فروشندگان عزیز توصیه می شود.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
مفاهیم و مهارت، دو واژهی ارزشمندی است که پیشرفت بشریت بستگی زیادی به تولید و توسعهی آنها دارد. دانشگاه علوم در کار تولید مفاهیم است و دانشگاه بازار در کار تولید مهارت. و این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند. بدون هر یک از این دو واژه و بدون هر یک از این دو دانشگاه، شاهد پسرفت خواهیم بود.
در همین راستا به آموزش تجویزی و آموزش توصیفی میرسیم. عدهای علم را در یک شاخه بخوبی فراگرفتهاند و میتوانند با آموزش تجویزی، تجویزهایی را برای تشنگان دانش و پیشرفت، داشته باشند. اما عدهای که خاک بازار و صنعت را خوردهاند و اهل مهارت هستند، ایشان با آموزش توصیفی در تکمیل و توسعهی علم گام برمیدارند. در دنیای توسعهیافتهی امروزی و در کشورهایی که در حوزهی اقتصاد پیشرفتهای خوبی داشتهاند، شاهد جامعیتنگری بین این دو هستیم، و جالب اینجاست که مدیران و کارآفرینانی که پلههای نردبان کاروکسب را با بصیرت و تلاش طی کردهاند، عمدتاً خودشان را مقیّد میدانند که در زمان حیاتشان دستبهقلم شده و تجربیاتشان را که طی سالها اندوختهاند، به نگارش درآورند و به این وسیله اثبات کنند که برای تغییری بزرگ به این جهان آمدهاند، و فقط زندگی را از آن خودشان نمیدانستهاند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- باقر ناصری
- ناشر
- بازاریابی
- شابک
- 978-600-6982-55-7
- تعداد صفحات
- 106
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید