کتاب روان شناسی بازار
دلیل جمع آوری این کتاب تنظیم مجدد قواعد بازی،مجهز یا مسلح کردن و آموزش شما برای پیروزی در جنگ روانی در بازار است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
سر فصل ها
فصل اول:هویت در کسب و کار یا سرمایه؛چرا فعالان بازار به هویت نیاز دارند؟
فصل دوم:مبانی و اصول هویت در کسب و کار یا سرمایه گذاری،چارچوبها،انگیزهها و اهداف
فصل سوم:شخصیت و سرشت در کسب و کار یا سرمایه گذاری
فصل چهارم:عواطف یا محرک های پنهانی رفتار در کسب و کار یا سرمایه گذاری
فصل پنجم:ارزش در کسب و کار یا سرمایه گذاری؛چه چیزی بیشتر برای شما مهم است؟
فصل ششم:نقاط کور در کسب و کار یا سرمایه گذاری شناسایی و اجتناب از تله ذهنی
فصل هفتم:استرس در کسب و کار یا سرمایه گذاری؛هموار کردن فراز و نشیبها
فصل هشتم:راهکارهای عملی بهبود عملکرد در کسب و کار یا سرمایه گذاری
مشخصات
- موضوع
- اقتصاد
- مولف
- محمد شبانی
- ناشر
- بورس
- شابک
- 978-600-7872-05-5
- تعداد صفحات
- 402
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 2
- ویرایش
- دوم
نظر دهید