کتاب طراحی بسته بندی موفقیت نام تجاری محصول از مفهوم تا قفسه
کتاب طراحی بسته بندی موفقیت نام تجاری محصول از مفهوم تا قفسه از ماریان راسنر، ساندرا ای کراسووک ترجمه شریف زاده از نشر علمی منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
طراحی بستهبندی از مهمترین اجزای بازاریابی و طراحی تبلیغاتی امروز است؛ از اندازه، رنگ و جنس بسته تا کوچکترین نوشتهها و مؤلفههای گرافیکی روی بسته در جذب مخاطب بسیار اهمیت دارند.
کتاب «طراحی بستهبندی، موفقیت نام تجاری محصول از مفهوم تا قفسه» سعی دارد مخاطب را با میزان اهمیت هر کدام از اجزا و روش گذر از هر کدام از مراحل طراحی تا اجرا و فروش آشنا کند. در این کتاب میفهمیم که چگونه هر لحظه از زندگی یک طراح مانند خواندن مجله، صحبت با دوستان و آشنایان، موسیقی، ورزش و خرید ، در کشف یک ایدهی جدید الهامبخش است.
درگیر شدن با جهان اطراف با ذهنی مرتب میتواند طوفان فکری و ایدهی استراتژیکی به وجود آورد که به حادثهای بزرگ بیانجامد.
مشخصات
- موضوع
- اقتصاد
- مولف
- ماریان راسنر کلیمچاک، ساندرا ای کراسووک
- ناشر
- علمی
- مترجم
- محمدرضا شریف زاده، زهرا کریمی پور، ارغوان پورعلی
- تعداد صفحات
- 208
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید