کتاب یک روش برای خلق هزاران ایده
برنباخ که خود پایهگذار تبلیغات خلاق است، دربارهی این کتاب چنین میگوید: «آقای یانگ در این کتاب کوچک مطالبی را نقل میکند که ارزش آن از تمام چیزهایی که تا کنون دربارهی تبلیغات خواندهایم، بیشتر است، زیرا او از روح برقراری ارتباط سخن میگوید.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
احتمالاً یک پزشک میتواند اعضای بدن انسان را درمان کند، اما هرگز نمیتواند به آن روح بدهد. یانگ از جرقههای خلاقانهی یک ایده مینویسد که به یک تبلیغ، روح و زندگی میبخشد. تجربه مهمترین عامل پیشرفت در کسبوکار است. ایدهپردازی همیشه تضمینشده نیست، اما درخصوص یانگ همواره چنین است. من از حرفی که میزنم، کاملا مطمئنم. این هنر نتیجهی تمامی چیزهایی است که آدمی در طول زندگی از آنها متاثر شده است؛ به همراه تاثیرات ژنتیکی. اگر دقیقاً از خطمشی یانگ که بسیار هم ساده و واضح نوشته شده است، پیروی کنید، میتوانید نهایت بهره را ببرید. او کاملاً به این نکته پی برده است که عامل اصلی مؤثر در یک ارتباط موفق، تولید ایدههای مناسب است. او نه تنها این نکته را به ما یادآوری میکند، بلکه مسیر دست یابی به آن را نیز برایمان ترسیم میکند.»
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- جیمز وب یانگ
- ناشر
- سیته
- مترجم
- علیرضا قائدیان
- تعداد صفحات
- 48
- قطع کتاب
- جیبی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید