کتاب شیوه های اعتبارسنجی مشتریان
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
اعطای تسهیلات و پذیرش تعهدات از مهمترین فعالیتهای بانک است که اگر بهدرستی انجام شود، بازده خوبی برای بانک فراهم میکند. با توجه به محدودیت منابع و فراوانی درخواستهای اعتباری، اعتبارسنجی مشتریان اهمیت ویژهای دارد که اگر توجه لازم به آن مبذول نشود، سبب افزایش مطالبات معوق و مشکوکالوصول میگردد و در نتیجه، هزینههای زیادی به بانکها تحمیل میکند. این کتاب خوانندگان را با مبانی و اصول اولیه اعتبارسنجی مشتریان آشنا میکند و با طرح قضایای کاملاً کاربردی، تواناییهای خوانندگان را افزایش میدهد. مطالعه این کتاب به کلیه کارشناسان اعتباری و کارمندان شعب بانکها توصیه میشود.
مشخصات
- موضوع
- اقتصاد
- مولف
- سعید جمشیدی
- ناشر
- پژوهشکده پولی و بانکی
- شابک
- ۹۷۸۶٠٠۷۷۹۶٠۹۲
- تعداد صفحات
- 170
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
- ویرایش
- سوم
نظر دهید