کتاب برنامه ریزی رسانه های تبلیغاتی
با توسعهی روزافزون تبلیغات، خرید و فروش زمان و فضای رسانهها و همچنین برنامهریزی برای آنها، خود به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است. رسانهها 80 تا 85 درصد بودجهی تبلیغاتی خود را به یک مبارزهی تبلیغاتی اختصاص میدهند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب برنامهریزی رسانههای تبلیغاتی یکی از کتابهای مرجع سازمان جهانی تبلیغاتی (IAA) در این حوزه است.
در این کتاب با مباحثی مانند:
- چرا رسانه حائز اهمیت است؟
- یادگیری زبان رسانهها
- رسانهها و ویژگیهای آنها
- چگونه اهداف بازاریابی بر برنامهریزی رسانهها اثر میگذارند
و ... آشنا میشوید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- لری دی. کلی و دونالد دبلیو جاگن هیمر
- ناشر
- سیته
- مترجم
- دکتر احمد روستا و فرزاد مقدم
- شابک
- 9786005253115
- تعداد صفحات
- 168
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید