کتاب برنامه ریزی رسانه های تبلیغاتی

سیته-روستا

محصول جدید

با توسعه‌ی روزافزون تبلیغات، خرید و فروش زمان و فضای رسانه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای آن‌ها، خود به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است. رسانه‌ها ۸۰ تا ۸۵ درصد بودجه‌ی تبلیغاتی خود را به یک مبارزه‌ی تبلیغاتی اختصاص می‌دهند.

180,000 ریال

مدیریت
لری دی. کلی و دونالد دبلیو جاگن‌ هیمر
دکتر احمد روستا و فرزاد مقدم
سیته
۹۷۸۶۰۰۵۲۵۳۱۱۵
168
2
رقعی
شومیز

کتاب برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی یکی از کتاب‌های مرجع سازمان جهانی تبلیغاتی (IAA) در این حوزه است.
در این کتاب با مباحثی مانند:
-‌ چرا رسانه حائز اهمیت است؟
-‌ یادگیری زبان رسانه‌ها
-‌ رسانه‌ها و ویژگی‌های آن‌ها
-‌ چگونه اهداف بازاریابی بر برنامه‌ریزی رسانه‌ها اثر می‌گذارند 
و ... آشنا می‌شوید.

نوشتن نقد و نظر

کتاب برنامه ریزی رسانه های تبلیغاتی

کتاب برنامه ریزی رسانه های تبلیغاتی

با توسعه‌ی روزافزون تبلیغات، خرید و فروش زمان و فضای رسانه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای آن‌ها، خود به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است. رسانه‌ها ۸۰ تا ۸۵ درصد بودجه‌ی تبلیغاتی خود را به یک مبارزه‌ی تبلیغاتی اختصاص می‌دهند.

مــحصولات مرتبط