سیته-روستا
محصول جدید
با توسعهی روزافزون تبلیغات، خرید و فروش زمان و فضای رسانهها و همچنین برنامهریزی برای آنها، خود به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است. رسانهها ۸۰ تا ۸۵ درصد بودجهی تبلیغاتی خود را به یک مبارزهی تبلیغاتی اختصاص میدهند.
اخطار: آخرین موجودی فعلی!
تاریخ در دسترس بودن
کتاب برنامهریزی رسانههای تبلیغاتی یکی از کتابهای مرجع سازمان جهانی تبلیغاتی (IAA) در این حوزه است.
در این کتاب با مباحثی مانند:
- چرا رسانه حائز اهمیت است؟
- یادگیری زبان رسانهها
- رسانهها و ویژگیهای آنها
- چگونه اهداف بازاریابی بر برنامهریزی رسانهها اثر میگذارند
و ... آشنا میشوید.