کتاب تبلیغات با بیان ساده
در دنیای امروز که تبلیغات یکی از چرخدندههای اقتصاد و تجارت جهانی است و حجم وسیعی از پوشش رسانههای گروهی با آگهیهای تبلیغاتی اختصاص داده شده، چنین به نظر میرسد که استفاده از تبلیغات برای بسیاری از صنایع و شرکتها ضروری است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در این میان، تنها سادگی است که میتواند از شلوغی دنیای تبلیغات عبور کند و در ذهن مخاطب جای گیرد؛ منطق ساده، پیام ساده و تصویرهای ذهنی ساده. اگر برای حل مسئلهای دو راه در اختیار دارید، راهی را انتخاب کنید که سادهتر است. علیرضا صدرمحمدی در کتاب تبلیغات با بیان ساده رئوس مباحث تبلیغات را با نگارشی ساده به رشتهی تحریر درآورده است تا به سادگی در اختیار شما قرار گیرد و به سادگی در ذهن شما خوانندهی گرامی ماندگار شود. تبلیغات با بیان ساده در ادامهی کتاب دیگر این نویسنده به نام مارکتینگ با بیان ساده چاپ شده است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- علیرضا صدرمحمدی
- ناشر
- سیته
- شابک
- 978-964-96276-3-2
- تعداد صفحات
- 200
- قطع کتاب
- جیبی
- سال چاپ
- 1389
- نوبت چاپ
- 3
نظر دهید