افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب تبلیغات چریکی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
دکتر عطیه بطحایی
ناشر
سیته

تبلیغات چریکی، هنر جلب توجه مصرف‌کنندگان و مشتریان از طریق شیوه‌های خلاقانه، غیرمنتظره و فارغ از هر نوع قیدوبند مرسوم است.

تبلیغات چریکی را می‌توان به عنوان مناسب‌ترین ابزار بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط یا رو به ‌رشد در دنیای امروز معرفی کرد. دلیل این امر، سرعت تأثیرگذاری، انعطاف‌پذیری و نیاز کم این شیوه از تبلیغات به صرف هزینه و سرمایه‌گذاری است.

ادامه مطلب
‎ریال500,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

تبلیغات چریکی هنر جلب توجه مصرف‌کنندگان و مشتریان از طریق شیوه‌های خلاقانه و غیرمنتظره است. این سبک فعالیت‌های تبلیغاتی بر مبنای کاهش هزینه‌ها و در عین حال افزایش جاذبه، ماندگاری و تأثیرگذاری پیام‌های تبلیغاتی در ذهن خریداران و مصرف‌کنندگان شکل گرفته است. این کتاب نخستین و تنها عنوان تألیفی این حوزه به زبان فارسی است.

 

در این کتاب چه می‌خوانیم؟
کلام آغازین
1. استراتژی تبلیغات چریکی
2. کسب نتیجه‌های غیرمنتظره با صرف بودجه‌ای محدود
3. تمرکز بر مخاطبان و مشتریان هدف
4. سرچشمه‌ی خلاقیت
5. کسب بیشترین سود از طریق فعالیت‌های تبلیغات و پیشبرد فروش
6. هوشمندی در طراحی و اجرای تبلیغات چریکی
7. معرفی زیرشاخه‌های تبلیغات چریکی
کلام آخر: چریک شوید


مطالعه‌ی این کتاب برای چه کسانی مفیدتر خواهد بود؟

- مدیران و کارشناسان تبلیغات
- طراحان
- ایده‌پردازها
- علاقه‌مندان به مباحث بازاریابی
- صاحبان کسب‌وکار

 

بخشی از این کتاب:
قدرت یک ایده
یکی از ویژگی‌های متمایزکننده‌ی تبلیغات چریکی از سایر استراتژی‌های تبلیغاتی، اهمیت فوق‌العاده‌ی ایده‌ی پنهان در پَس‌تیتر، تصویر، موسیقی و یا هر ابزار دیگری است که برای شکل‌گیری تبلیغ به کار رفته است. اگرچه ممکن است گاه تبلیغات کلاسیک با وجود بی‌بهره‌بودن از ایده‌ای جذاب، به دلیل بهره‌مندی از یک تصویر یا موسیقی یا چهره‌ای سرشناس و یا بهره‌مندی از جلوه‌های ویژه مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گیرد، اما در بحث تبلیغات چریکی به هیچ وجه این گونه نیست. آنچه باعث جذب مخاطب در این گونه از تبلیغات می‌شود، ایده‌ی بی‌نظیر و منحصربه‌فردی است که طراحان تبلیغ در ذهن داشته‌اند و اغلب به ساده‌ترین شکل آن را به تصویر کشیده‌اند. زمانی که یک آگهی تبلیغاتی از ایده‌ای قدرتمند بهره‌مند باشد، سایر عناصر طراحی و پیاده‌سازی آن ساده و کم‌رنگ جلوه خواهد کرد.
به تبلیغات رسانه‌ای دنیای اطراف خود، به ویژه آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی خوب دقت کنید. تا چه حد وجود ایده‌ای جذاب، غیرمنتظره و دور از تصور در این گونه تبلیغات دیده می‌شود؟ باید اعتراف کرد که در این گونه تبلیغات رسانه‌ای، اغلب، تنها عنصری که به چشم نمی‌خورد، همان ایده‌ی خلاقانه است. این نکته خود دریچه‌ای به سوی توجه و تأکید بیشتر بر بحث تبلیغات چریکی است و ضرورت بررسی و شکل‌گیری تبلیغات چریکی را برای بسیاری از شرکت‌ها یادآور می‌شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سیته-بطحایی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
دکتر عطیه بطحایی
ناشر
سیته
شابک
978-600-5253-55-9‬
تعداد صفحات
136
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
دکتر عطیه بطحایی
ناشر
سیته
شابک
978-600-5253-55-9‬
تعداد صفحات
136
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود