کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات
تکنیکها و تاکتیکهای تبلیغات چیست؟ میتوان شیوهها و فوتوفنهای ارائهی تبلیغ را "تکنیک"های تبلیغات، و راههایی که بتوان تبلیغ را پیش برد و ادامهی حیات آن را تضمین کرد تا اثربخشی خود را همچنان حفظ کند "تاکتیک"های تبلیغات نامید.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
واژهی دیگری که بسیار نزدیک به این دو واژه استفاده میشود، "استراتژی"های تبلیغات است. در این کتاب سعی شده با نگرشی نو به برخی از استراتژیها، تاکتیکها و تکنیکهای تبلیغات از دیدگاههای مختلف پرداخته شود تا به کمک آنها بتوانید تبلیغات برتر و مؤثرتری داشته باشید. این کتاب با تألیف دکتر احمد روستا که یکی از پایهگذاران بازاریابی در ایران است، فرصتی برای توسعهی دانش، و افزایش و بهبود مهارتهای تبلیغاتی، و نیز وسیلهای برای ارتباطهای بازاریابی مفیدتر و مؤثرتر است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه
- ناشر
- سیته
- تعداد صفحات
- 216
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 5
نظر دهید