افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب چرا تبلیغات محیطی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
انجمن تبلیغات محیطی آمریکا
ناشر
سیته

چقدر از تبلیغات محیطی می‌دانید؟ رسانه‌ی تبلیغات محیطی ضمن برعهده‌‌داشتن رسالت انتقال بی‌واسطه‌ی پیام بی‌واسطه به مخاطبان، پیوستگی چرخه‌ی حضور رسانه‌ای را نیز حفظ می‌کند و در تمام مراحل اطلاع‌رسانی و تبلیغات‌، ‌روندی یکنواخت پدید می‌آورد.

ادامه مطلب
‎ریال90,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

کتاب چرا تبلیغات محیطی؟ برگرفته از کتاب‌های آموزشی انجمن تبلیغات محیطی آمریکا درباره‌ی عملکرد یک نام تجاری‌، رفتار مشتریان‌، تشریح رسانه‌ی تبلیغات محیطی‌، مقایسه‌ی ارزش رسانه‌ها‌، ‌قدرت بی‌همتای رسانه‌ی تبلیغات محیطی‌، اندازه‌گیری تبلیغات محیطی، طراحی مؤثر برای تبلیغات محیطی و ... را به طور کامل توضیح می‌دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سیته-انجمن

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
انجمن تبلیغات محیطی آمریکا
ناشر
سیته
مترجم
علیرضا صدرمحمدی
شابک
978-600-5253-00-9
تعداد صفحات
264
قطع کتاب
جیبی
نوع جلد
گالینگور
سال چاپ
1388
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
انجمن تبلیغات محیطی آمریکا
ناشر
سیته
مترجم
علیرضا صدرمحمدی
شابک
978-600-5253-00-9
تعداد صفحات
264
قطع کتاب
جیبی
نوع جلد
گالینگور
سال چاپ
1388
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود