کتاب چرا تبلیغات محیطی
چقدر از تبلیغات محیطی میدانید؟ رسانهی تبلیغات محیطی ضمن برعهدهداشتن رسالت انتقال بیواسطهی پیام بیواسطه به مخاطبان، پیوستگی چرخهی حضور رسانهای را نیز حفظ میکند و در تمام مراحل اطلاعرسانی و تبلیغات، روندی یکنواخت پدید میآورد.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب چرا تبلیغات محیطی؟ برگرفته از کتابهای آموزشی انجمن تبلیغات محیطی آمریکا دربارهی عملکرد یک نام تجاری، رفتار مشتریان، تشریح رسانهی تبلیغات محیطی، مقایسهی ارزش رسانهها، قدرت بیهمتای رسانهی تبلیغات محیطی، اندازهگیری تبلیغات محیطی، طراحی مؤثر برای تبلیغات محیطی و ... را به طور کامل توضیح میدهد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- انجمن تبلیغات محیطی آمریکا
- ناشر
- سیته
- مترجم
- علیرضا صدرمحمدی
- شابک
- 978-600-5253-00-9
- تعداد صفحات
- 264
- قطع کتاب
- جیبی
- نوع جلد
- گالینگور
- سال چاپ
- 1388
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید