کتاب سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی
کتاب سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی اثر ال ریس، لورا ریس ترجمه سنبل بهمنیار نشر سیته منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در بخشی از کتاب آمده که تبلیغات باد است و روابط عمومی خورشید. تبلیغات در واقع ادامهی روند روابط عمومی، با استفاده از ابزارهای متفاوت است و باید پس از طی چرخهی برنامهی روابط عمومی آغاز شود.
ما امروز شاهد یک جابهجایی در نقشها و کارکردها هستیم. این روابط عمومی است که این روزها می تواند در جایگاه یک رهبر، یک برنامهی بازاریابی را هدایت کند و به هدف برساند. هر برنامهی جدید بازاریابی باید در ابتدا با اطلاعرسانی آغاز شود و به تدریج و پس از دستیابی به اهداف اولیهی روابط عمومی، برنامهریزی تبلیغاتی پیرامون آن انجام گیرد. برای مدیرانی که تحت نفوذ فرهنگ تبلیغات هستند، این یک ایدهی نوین و انقلابی به شمار می رود و برای دیگران، یک تکامل طبیعی در تفکر بازاریابی است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- ال ریس، لورا ریس
- ناشر
- سیته
- مترجم
- سنبل بهمنیار
- تعداد صفحات
- 296
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 5
نظر دهید