افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
ماریو پریکن
ناشر
سیته

در این کتاب با استراتژی‌های خلاقانه دنیای تبلیغات آشنا می شوید و درک بهتری نسبت به مکانیزم آن‌ها پیدا می کنید. 

ادامه مطلب
‎ریال2,200,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

کتاب حاضر فاصله‌ی بین ایده یابی تا هدف گذاری، پرورش و ارزیابی ایده‌ها و انتخاب آن‌ها را پوشش می‌دهد. اعضای گروه‌های تبلیغاتی، مدیران روابط عمومی، مدیران و کارشناسان ارشد رشته‌های مدیریت و بازاریابی، و دیگر افراد علاقه‌مند به تبلیغات از مخاطبان اصلی این کتاب به شمار می آیند. به خاطر داشته باشید، برای خلاقیت تنها یک راه وجود ندارد. هرکس به نوبه‌ی خود می‌تواند با توجه به هدف، از راه دیگری وارد شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سیته -شیروانی مقدم

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
ماریو پریکن
ناشر
سیته
مترجم
کامیار شیروانی مقدم
شابک
‭‬‭978-600-5253-59-7
تعداد صفحات
260
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
ماریو پریکن
ناشر
سیته
مترجم
کامیار شیروانی مقدم
شابک
‭‬‭978-600-5253-59-7
تعداد صفحات
260
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود