کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات
در این کتاب با استراتژیهای خلاقانه دنیای تبلیغات آشنا می شوید و درک بهتری نسبت به مکانیزم آنها پیدا می کنید.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب حاضر فاصلهی بین ایده یابی تا هدف گذاری، پرورش و ارزیابی ایدهها و انتخاب آنها را پوشش میدهد. اعضای گروههای تبلیغاتی، مدیران روابط عمومی، مدیران و کارشناسان ارشد رشتههای مدیریت و بازاریابی، و دیگر افراد علاقهمند به تبلیغات از مخاطبان اصلی این کتاب به شمار می آیند. به خاطر داشته باشید، برای خلاقیت تنها یک راه وجود ندارد. هرکس به نوبهی خود میتواند با توجه به هدف، از راه دیگری وارد شود.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- ماریو پریکن
- ناشر
- سیته
- مترجم
- کامیار شیروانی مقدم
- شابک
- 978-600-5253-59-7
- تعداد صفحات
- 260
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید