کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات

سیته -شیروانی مقدم

محصول جدید

در این کتاب با استراتژی‌های خلاقانه دنیای تبلیغات آشنا می شوید و درک بهتری نسبت به مکانیزم آن‌ها پیدا می کنید. 

این محصول در انبار موجود نیست

480,000 ریال

مدیریت
ماریو پریکن
کامیار شیروانی مقدم
سیته
‭‬‭978-600-5253-59-7
260
2
1396
وزیری
شومیز

کتاب حاضر فاصله‌ی بین ایده یابی تا هدف گذاری، پرورش و ارزیابی ایده‌ها و انتخاب آن‌ها را پوشش می‌دهد. اعضای گروه‌های تبلیغاتی، مدیران روابط عمومی، مدیران و کارشناسان ارشد رشته‌های مدیریت و بازاریابی، و دیگر افراد علاقه‌مند به تبلیغات از مخاطبان اصلی این کتاب به شمار می آیند. به خاطر داشته باشید، برای خلاقیت تنها یک راه وجود ندارد. هرکس به نوبه‌ی خود می‌تواند با توجه به هدف، از راه دیگری وارد شود.

نوشتن نقد و نظر

کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات

کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات

در این کتاب با استراتژی‌های خلاقانه دنیای تبلیغات آشنا می شوید و درک بهتری نسبت به مکانیزم آن‌ها پیدا می کنید. 

مــحصولات مرتبط