سیته-شیخجوادی
محصول جدید
سلطان خیابان مدیسون یک بیوگرافی است دربارهی اُگیلوی و میراثی که او از خود به جای گذاشته است؛ یک پرترهی شگفتانگیز از عجیبوغریبترین و دوستداشتنیترین شخصیتهای تبلیغات. هر کس دیوید اُگیلوی را میشناخته، چیزی میبیند که نمیدانسته، و هر کس او را نمیشناخته، اوقات بسیار لذتبخشی را در راه شناخت او سپری خواهد کرد.
اخطار: آخرین موجودی فعلی!
تاریخ در دسترس بودن
یکی از ایدههای بزرگ اُگیلوی، رواج مفهوم برند بود. او که خود یک برند مشهور و شناختهشده است، نخستین کسی بود که به اهمیت برند پی برد و شالودهی یک برند جهانی را بنا نهاد و کمپینهایی را خلق کرد که در زمان خود بیهمتا بودند و کیفیت بالایی داشتند. نوشتهی تبلیغاتی او برای صابون «داو» به قدری بانفوذ بود که «داو» را فراتر از یک صابون نشان داد و آن را به یک برند پیشرو در زمینهی محصولات شخصی مراقبت از پوست در سطح جهان تبدیل کرد. به هر حال، میراث او ماورای نوشتههای تبلیغاتی و یا آگهیهای تلویزیونی است.