کتاب 230 سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی زبان مجموعه 3 جلدی

سیته-میرزایی

محصول جدید

مجموعه‌ی ۶ جلدی ۲۳۰ سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی‌زبان نخستین کتابِ  مدون تاریخ تبلیغات کشور و حاصل ۵۰ سال تلاش، تحقیق، مطالعه، گردآوری، تجربه در عرصه‌ی تبلیغات و عشق مؤلفش آقای محسن میرزایی می‌باشد.

1,380,000 ریال

اقتصاد
محسن میرزایی
سیته
978-600-5253-46-7‮
392
1
1392
رحلی
گالینگور
2

مطالعه‌ی این کتاب برای آشنایی دقیق با بخشی از پیشینه‌ی تاریخ تصویری کشور و تأثیر فرهنگی آن خالی از لطف نخواهد بود. از دیگر ویژگی‌های بارز این مجموعه، فراهم‌آوردن امکان بررسی خطوط نستعلیق ارائه‌شده در دوره‌های مختلف تاریخی است که اکثر آن‌ها توسط استادان زبده و نامدار نوشته شده، و تحقیق پیرامون سیر تحول خط نستعلیق را برای هنردوستان و هنرجویان میسر نموده است. نحوه‌ی شکل‌گیری و معرفی نخستین آژانس‌های تبلیغاتی به همراه شرح خواندنی بیوگرافی تعدادی از پیشگامان و بنیانگذاران صنعت تبلیغات، یکی دیگر از بخش‌های جذاب و به‌یادماندنی این مجموعه است. افزون بر تمام آنچه گفته شد، حضور گرافیک در تبلیغات تجاری در دوره‌های تاریخی اشاره‌شده و روند تأثیرگذاری آن در آگهی‌های تبلیغاتی، مورد دیگری است که می‌تواند برای طراحان گرافیک به ویژه محققان این حوزه قابل توجه باشد. این مجموعه‌ی ارزشمند که پس از ۷ سال پژوهش بی‌وقفه‌ی آقای محسن میرزایی هم اکنون ۳ جلد آن پس از ۲/۵ سال کار و تلاش تیم انتشارات سیته منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است، می‌تواند نسل فعلی تبلیغات کشور، دانشگاهیان، پژوهشگران، هنردوستان، طراحان گرافیک و تمامی خوانندگانش را با بخشی از گنجینه‌ی بی‌بدیل و ارزشمند گذشته پیوند دهد.

نوشتن نقد و نظر

کتاب 230 سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی زبان مجموعه 3 جلدی

کتاب 230 سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی زبان مجموعه 3 جلدی

مجموعه‌ی ۶ جلدی ۲۳۰ سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی‌زبان نخستین کتابِ  مدون تاریخ تبلیغات کشور و حاصل ۵۰ سال تلاش، تحقیق، مطالعه، گردآوری، تجربه در عرصه‌ی تبلیغات و عشق مؤلفش آقای محسن میرزایی می‌باشد.

مــحصولات مرتبط