افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی گردشگری

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
سایمون هادسن
ناشر
سیته

خوانندگان این کتاب با مشکلات معاصر بازاریابی‌ گردشگری آشنا می شوند.

ادامه مطلب
‎ریال2,500,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

رشد چشمگیر صنعت گردشگری در دهه‌های اخیر باعث شده است رقابت شدیدی در بازاریابی گردشگری ایجاد شود. امروزه برای موفقیت در بازار گردشگری، دانستن اصول بازاریابی نوین، مطالعه و آگاهی از تجربه‌های شرکت‌ها و برندهای موفق گردشگری از مواردی هستند که رفته رفته ضروری‌تر می‌شوند. کتاب مرجع بازاریابی گردشگری که کتاب آموزشی دانشگاه آکسفورد برای رشته‌ی گردشگری و بازاریابی گردشگری است، پوشش عمیق و جامعی از قوانین کلیدی بازاریابی گردشگری و مهمان‌نوازی ارائه می دهد. برخی از مفاهیم کلیدی که در این کتاب به تفضیل آمده اند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سیته-مقدم

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
سایمون هادسن
ناشر
سیته
مترجم
فرزاد مقدم
شابک
978-600-5253-60-3‬‬‬
تعداد صفحات
452
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
سایمون هادسن
ناشر
سیته
مترجم
فرزاد مقدم
شابک
978-600-5253-60-3‬‬‬
تعداد صفحات
452
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود