کتاب بازاریابی گردشگری

سیته-مقدم

محصول جدید

خوانندگان این کتاب با مشکلات معاصر بازاریابی‌ گردشگری آشنا می شوند.

550,000 ریال

مدیریت
سایمون هادسن
فرزاد مقدم
سیته
978-600-5253-60-3‬‬‬
452
1
1393
رحلی
شومیز

رشد چشمگیر صنعت گردشگری در دهه‌های اخیر باعث شده است رقابت شدیدی در بازاریابی گردشگری ایجاد شود. امروزه برای موفقیت در بازار گردشگری، دانستن اصول بازاریابی نوین، مطالعه و آگاهی از تجربه‌های شرکت‌ها و برندهای موفق گردشگری از مواردی هستند که رفته رفته ضروری‌تر می‌شوند. کتاب مرجع بازاریابی گردشگری که کتاب آموزشی دانشگاه آکسفورد برای رشته‌ی گردشگری و بازاریابی گردشگری است، پوشش عمیق و جامعی از قوانین کلیدی بازاریابی گردشگری و مهمان‌نوازی ارائه می دهد. برخی از مفاهیم کلیدی که در این کتاب به تفضیل آمده اند.

نوشتن نقد و نظر

کتاب بازاریابی گردشگری

کتاب بازاریابی گردشگری

خوانندگان این کتاب با مشکلات معاصر بازاریابی‌ گردشگری آشنا می شوند.

مــحصولات مرتبط