کتاب برنامه بازاریابی در یک روز تدوین برنامه بازاریابی اثربخش
کتاب برنامهی بازاریابی در یک روز علاوه بر ارائهی رهنمودی واقع گرایانه در تهیهی برنامهی بازاریابی، منبع و مرجع خوبی به شمار میرود که در یافتن راه حل مسائل روزمره بازاریابی به شما کمک می کند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این نسخهی کارا وجامع، به همراه چک لیستها و الگوهای فراوان اطلاعات به روز شدهای دربارهی جایگاه سازی برند و تاکتیکهای بازاریابی اینترنتی دارد. علاوه بر این، در انتهای هر فصل یک سری فرم های آمادهی کاربردی خواهید دید که به شما در سازماندهی و ارائهی برنامهی بازاریابیتان کمک خواهند کرد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- رومن جی. هیبینگ ، جِی آر، اسکات دبلیو. کوپر
- ناشر
- سیته
- مترجم
- مهدی جلالی
- شابک
- 978-600-5253-53-5
- تعداد صفحات
- 464
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید