افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی رابطه ای برد با مشتریان ماندگار

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
علیرضا تشکریان جهرمی، فهیمه سادات سعادت یار
ناشر
کتاب مهربان

کتاب بازاریابی رابطه ای برد با مشتریان ماندگار اثر  علیرضا تشکریان جهرمی، فهیمه سادات سعادت یار نشر کتاب مهربان منتشر شده است 

ادامه مطلب
‎ریال750,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

 نظر به اين که در اين کتاب، مباحث اساسی در زمينه بازاريابی رابطه‌ ای به همراه مثال‌ها و تجارب عملي در شرکت‌های جهانی ارائه شده است، تلفيق مباحث نظری و عملی را در راستای تسهيل فهم مخاطب ممکن ساخته و می تواند منبع مفيدی جهت علاقه مندان به حوزه بازاريابي به ويژه بازاريابي رابطه‌ای باشد.

. بازاريابي رابطه‌اي بهترين رويکرد جهت حفظ و نگهداري مشتريان فعلي و جذب مشتريان جديد است. برهمين اساس از آن مي‌توان به عنوان مهمترين مزيت رقابتي شرکت‌ها نام برد. امروزه شرکت‌ها علاوه بر تدوين راهبردهاي نوين براي جذب مشتريان، درصدد برآمده اند تا مشتريان فعلي را نيز حفظ و رابطه‌اي دائمي با آن‌ها ايجاد کنند. بازاريابي رابطه‌اي و مديريت ارتباط با مشتري، راهبردهايي مي‌باشند که به صورت هدفمند و بر اساس شاخص‌هاي بازاريابي رابطه‌اي، به تجزيه و تحليل ارزش دوره عمر مشتريان به صورت خاص و ارزش مشتري به صورت عام مي‌پردازد.

کتاب بازاريابي رابطه‌اي حاضر نيز با هدف معرفي جامع اين نوع از بازاريابي در هشت فصل تنظيم گرديده است. فصل اول آن، اهميت بازاريابي و جايگاه مشتري در بازاريابي را مورد کند و کاو قرار داده است. فصل دوم، سوم و چهارم آن به ترتيب، مباحث ارتباطات و نقش آن در بازاريابي، شناخت ماهيت بازاريابي رابطه‌اي و اهداف و استراتژي‌هاي مربوط به آن را مورد بررسي قرار مي‌دهد. فصل پنجم کتاب، تفاوت‌ها و نحوه جهت گيري از بازاريابي سنتي به سمت بازاريابي رابطه‌اي را تشريح مي‌نمايد. در فصل ششم، انواع مدل‌هاي کاربردي مطرح در اين زمينه معرفي شده، در فصل هفتم به تشريح بازاريابي رابطه‌اي در گستره جهاني و نقش پيشرفت تکنولوژي در بازاريابي رابطه‌اي پرداخته و در نهايت در فصل هشتم اين کتاب، به تفاوت‌ها و شباهت‌هاي کليدي بين بازاريابي رابطه‌اي و مديريت ارتباط با مشتري مبادرت گرديده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان- تشکریان

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
علیرضا تشکریان جهرمی، فهیمه سادات سعادت یار
ناشر
کتاب مهربان
شابک
978-600-407-057-7
تعداد صفحات
196
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
علیرضا تشکریان جهرمی، فهیمه سادات سعادت یار
ناشر
کتاب مهربان
شابک
978-600-407-057-7
تعداد صفحات
196
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود