کتاب جامعه شناسی تبلیغات
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب جامعه شناسی تبلیغات تالیف احمد یحیایی ایلهای (دکترای ارتباطات) توسط انتشارات جاجرمی منتشر شد.
در پیشگفتار این کتاب آمده است: به طور کلی برخوردهایی متناقض (خوش بینانه و بدبینانه) با تبلیغات تجاری و بازرگانی می شود بطوری که در نگاهی ابتدایی می توان تبلیغات تجاری را هم مفید دانست و هم مضر.
کتاب "جامعه شناسی تبلیغات" با بررسی فعالیتها و کارکردهای تبلیغات و با استمداد از مجموعه علوم اجتماعی و به طور خاص جامعه شناسی این دیدگاهها را تدوین کرده و تلاش می کند نشان دهد که ابعاد مثبت تبلیغات را چگونه می توان افزایش داد و ابعاد منفی آن را چگونه می توان کاهش داد.
کتاب جامعه شناسی تبلیغات در شش فصل با عناوین: جامعه شناسی تبلیغات چیست؟ ارتباطات و تبلیغات، الگوها و نظریه های تبلیغات، تجزیه و تحلیل آثار تبلیغات، تکنیک های تبلیغاتی و تبلیغات مدرن توسط دکتر احمد یحایی ایله ای نگارش شده است.
نویسنده مطالعه این کتاب را به دانشجویان رشته های ارتباطات، روابط عمومی، جامعه شناسی و مدیریت بازرگانی پیشنهاد می کند.
مشخصات
- موضوع
- علوم اجتماعی
- مولف
- احمد یحیایی ایله ای
- ناشر
- جاجرمی
- شابک
- 978-964-2928-39-2
- تعداد صفحات
- 200
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 4
نظر دهید