کتاب سنجش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان طراحی و اجرای آزمون های عملکردی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در کتاب حاضر، ضرورت و مراحل بهکارگیری سنجش عملکرد همراه با مثال معرفی و موردبحث قرار گرفته است. مؤلف بیان میدارد که امروزه به اینگونه سنجشها، سنجشهای مبتنی بر عملکرد میگویند. سنجش عملکرد، مستلزم قضاوت درباره مجموعهای از راهبردهایی است که دانشآموز از آنها استفاده میکند تا دانش، مهارتها و عادتهای کاری را بهگونهای معنیدار در انجام تکالیف به کار ببرد. در سالهای اخیر تأکید زیادی بر استفاده از سنجش عملکردی شده است، زیرا هدف از آموزش و پرورش آن نیست که دانشآموز با حفظ کردن مطالب درسی و گذراندن امتحان، موفقیت به دست آورد؛ بلکه هدف آن است که دانشآموز بتواند از آموختههایش در شرایط جدید و زندگی فردی و اجتماعی خود استفاده کند
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- احمد شریفان
- ناشر
- وانیا
- شابک
- 6 -32-6564-600-978
- تعداد صفحات
- 48
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1393
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید