افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت تبلیغات

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
بهرخ گنجی، زهرا سهرابی
ناشر
وانیا
‎ریال1,200,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

دیگر پول، الماس یا نفت کمیاب‌ترین منابع روی زمین نیستند بلکه کمیاب‌ترین منبع، توجه است. امروزه همه نیازمند مورد توجه قرار گرفتن هستند به طوری که بزرگترین مشکل فعالیت بازاریابی کمبود توجه است.

حجم تبلیغات چنان زیاد است که مورد توجه قرار گرفتن در رسانه‌ها بسیار مشکل شده است. با توجه به تحقیقات انجام شده در فعالیت‌های مختلف هر فرد به طور متوسط در طول روز در معرض 200 الی 5000 پیام تبلیغاتی است. میزان تبلیغاتی که در یک روز می‌بینیم و معادل یک سال تبلیغاتی است که نسل قبل از ما با آن مواجه می‌شدند. شما در طول زندگیتان بخش قابل توجهی از عمر خود را صرف تماشای آگهی‌های تبلیغاتی می‌کنید. البته به بسیاری از این آگهی‌ها توجهی نمی‌شود و درصد کمی مورد توجه قرار می‌گیرد. حتی اگر تبلیغی بتواند وارد ذهن شما شود، باید با حدود 45 تا 50 هزار فکر درون ذهنتان رقابت کند.

از این رو کار تبلیغات اهمیت می‌یابد و تبلیغات دیگر یک حرفه ساده نیست چرا که در عصر اطلاعات و با این حجم بالای انتقال پیام، کارشناس تبلیغات باید هر چه بیشتر حرفه‌ای‌تر و در کسب مهارت‌های خود به روزتر عمل کند تا بتواند از پس وظیفه‌اش برآمده و تبلیغی مؤثر ارائه دهد.

این کتاب با این هدف ویژه به نگارش در آمده است که شما را در راه خلق تبلیغات مؤثر و پرجاذبه یاری دهد، تبلیغاتی که توجه عموم را به خود جلب می‌کند، پیام خود را به شفافیت عرضه می‌دارد و خریدار را برای خرید کالا متقاعد می‌سازد.

همچنین این کتاب، تلاش نموده تا با استخراج جدیدترین مطالب در حوزه «مدیریت تبلیغات» مفاهیم، دانش کلی و طبقه‌بندی شده‌ای را به زبانی ساده و مناسب بیان کند تا راهگشای دانشجویان عزیز و سایر علاقه‌مندان باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ساکو- - گنجی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
بهرخ گنجی، زهرا سهرابی
ناشر
وانیا
شابک
978-600-479-044-4
تعداد صفحات
136
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
بهرخ گنجی، زهرا سهرابی
ناشر
وانیا
شابک
978-600-479-044-4
تعداد صفحات
136
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود