کتاب روان شناسی روابط عمومی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
روابط عمومي از اجزا و عناصر اصلي ارتباطات است و در ايجاد بسترهاي مشارکت ذهني و عيني نقش نهادي و بنيادي دارد. در اين کتاب نگارنده به روانشناسي و تشريح چگونگي ايجاد روابط عمومي ميپردازد. در اين کتاب بيان ميشود که يکي از عواملي که در سرنوشت هر گروه و فرد اهميت و ارزش دارد و آنها را براي رسيدن به هدفشان ياري ميدهد، کيفيت رابطه آنها با افراد و مؤسساتي است که با آن سروکار دارند. همچنين، نقش عمده روابط عمومي، نزديک کردن اذهان عمومي به واقعيت در سازمانها است.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- محمدحسن فاطمی راد ، لیلا صابری فرد ، صدیقه ناقل
- ناشر
- وانیا
- شابک
- 7 -64-6564-600-978
- تعداد صفحات
- 118
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید