کتاب روان شناسی تبلیغ
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
نقش ارتباطات در افزايش دانش و آگاهي بشر، به ويژه در دنياي امروز، بر كسي پوشيده نيست. آگاهي و دانش بر معرفت عمومي بشر افزوده و به او توان مقايسه و انتخاب داده است. به موازات افزوده شدن بر حجم آگاهيها، انسان متوقعتر شده و انگيزه و نيروي لازم براي آفرينش و نوآوري در او به جوشش ميآيد. از اين رو نوآوري، اختراع و آفرينش زاييده آگاهي روزافزون آدمي است كه در سايه گسترش دانش ارتباطات تحقق مييابد. تبليغات يك قدرت واقعي دارد و اين قدرت به طور مداوم توسط آنچه خرديداري كنيم اندازهگيري ميشود. در كتاب پيش رو روانشناسي تبليغ مورد بررسي و مطالعه قرار گرفته است.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- محمدحسن فاطمی راد ، لیلا صابری فرد ، صدیقه ناقل
- ناشر
- وانیا
- شابک
- 0 -63-6564-600-978
- تعداد صفحات
- 142
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید