کتاب روان شناسی صنعتی و سازمانی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب حاضر، به موضوع روانشناسی صنعتی و سازمانی اختصاص یافته است. مطالب این با کتاب شیوهای علمی و ساده و برای رسیدن به اهدافی به نگارش در آمده که عبارتند از: ساخت و ارتقای افراد در مراکز سازمانی؛ رهبری و ادارة افراد و سازمانها؛ استفاده از پژوهشها برای انتخاب و گزینش افراد؛ شناخت کار و عواملی که بر روی آن تأثیر میگذارد؛ رابطه بهداشت روانی و جسمانی با سلامتی افراد در محیط کار و آسیبهای روانشناختی و عاطفی؛ رضایت شغلی و امنیت شغلی؛ و آموزش راهبردی برای تقویت و هدایت عملکرد تجارت. مطالب آمده در هشت فصل تنظیم شده و میتواند برای مدیران، صاحبان صنایع، سازمانها، اساتید و دانشجویان مفید باشد. در این فصول مباحثی چون: روانشناسی صنعتی سازمانی؛ روشهای تحقیق در روانشناسی صنعتی و سازمانی؛ گزینش انتخاب برای استخدام؛ شغل و رضایت شغلی؛ و گروهها و تصمیمگیری بررسی و مطرح شده است.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- کریستین هادسن
- ناشر
- وانیا
- مترجم
- اکبر محمدی ، مهرداد سلطانی
- شابک
- 6 -16-6564-600-978
- تعداد صفحات
- 204
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1391
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید