کتاب روان شناسی رسانه
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
تخصصي شدن شاخههاي مختلف روانشناسي در قرن اخير روزبهروز بيشتر شده است. بيشتر اين حوزههاي عملي هستند، مانند باليني، تربيتي و يا صنعتي. اين شاخهها نشأت گرفته از نياز اجتماع براي بهكارگيري نظريات روانشناسي در محيط غير از آكادميك و علمي است. در محيط علمي و پژوهشي نيز شاخههاي بسياري ايجاد شدهاند. رواشناسي رسانه بالقوه حوزه گستردهاي را دربرميگيرد. چيزي كه روانشناسي رسانه را در ميان ديگر شاخههاي روانشناسي غيرمعمول جلوه ميدهد اين است كه بسياري از فعاليتها در اين زمينه در خارج از حوزه روانشناسي صورت گرفته است. در كتاب حاضر روانشناسي رسانه تشريح و تبيين شده است.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- محمدحسن فاطمی راد ، لیلا صابری فرد ، صدیقا ناقل
- ناشر
- وانیا
- شابک
- 1 -66-6564-600-978
- تعداد صفحات
- 140
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید