کتاب روزنامه نگاری در رسانه های اجتماعی
کتاب روزنامهنگاری در رسانههای اجتماعی،به ارتباط بین رسانههای اجتماعی و روزنامهنگاری میپردازد و کاربرد آن را برای روزنامهنگاران مورد بحث و بررسی قرار میدهد.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
گونههای مختلفِ رسانههای اجتماعی مانند شبکههای اجتماعی (فیسبوک)، وبلاگها، میکروبلاگها (توئیتر)، پادکستها، ویکیها و اجتماعات محتوامحور (یوتیوب) هر کدام در ارتباط با روزنامهنگاری تحولات و تغییراتی ایجاد کردهاند و روزنامهنگاران به شکلهای مختلف میتوانند از اینگونه رسانهها برای انجام کار حرفهایشان استفاده کنند.
مشخصات
- موضوع
- علوم اجتماعی
- مولف
- محمود سلطان آبادی
- ناشر
- ثانیه
- شابک
- 978-600-92634-6-2
- تعداد صفحات
- 208
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1393
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید