کتاب تقویت مهارت های اجرایی در کودکان پیش دبستانی و دبستان
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
برای داشتن عملکرد مناسب در فعالیت هایی نظیر برنامه ریزی، سازمان دهی، حل مسئله، تمرکز، یادآوری، مدیریت زمان و خودکنترلی، نوجوانان نیاز دارند تا از تجربیات و اطلاعاتی که در گذشته آموخته اند به نحو بهینه استفاده کنند.
نوجوانانی که در مهارت های اجرایی مشکل دارند، انجام هر یک از این فعالیت ها برایشان دشوار است.
این مشکلات در هر دوره سنی می تواند بروز پیدا کند با این حال بیشترین شیوع این مشکلات در زمان گذار از دوران کودکی به نوجوانی و از دبستان و راهنمایی به دبیرستان و دانشگاه دیده می شود.
در این سنین که نوجوانان مسئولیت ها و تکالیفی بر عهده دارند که باید آن ها را به تنهایی به انجام برسانند معمولا نشانه های وجود نقص در مهارت های اجرایی ظاهر می شوند.
تسلط بر مهارت های اجرایی برای افراد، در گذر زمان و در طول سال های رشد، هم از طریق رشد فیزیکی مغز و هم به وسیله ی تجربیات فرد در خانواده، مدرسه و محیط اجتماعی بزرگ تر، شکل می گیرد و رشد می کند.
در کتاب حاضر، تلاش شده است تا خطوط راهنمای پرورش و تقویت مهارت های اجرایی برای نوجوانان، والدین و معلمان به زبانی ساده ارایه گردد.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- علی اکبر ابراهیمی
- ناشر
- نوشته
- شابک
- 9786003860063
- تعداد صفحات
- 72
- قطع کتاب
- خشتی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید