کتاب بازاریابی در صنعت مهمان نوازی و گردشگری

کتاب مهربان-حیدرزاده

محصول جدید

کتاب بازاريابی در «صنعت مهمان نوازی و گرشگری» تاليف پروفسور فيليپ کاتلر، دکتر جان تی بوون و دکتر جيمز ميکنز از چهره های مشهور جهانی در حوزه بازاريابی خدمات و يکی از پرفروش ترين های امريکا بوده که اساتيد و دانشجويان با آثار آن ها به خوبی آشنا هستند.

1,080,000 ریال

-10%

1,200,000 ریال

مدیریت
فیلیپ کاتلر، جان تی بوون، جیمز میکنز
کامبیز حیدرزاده، مجید میرویسی
کتاب مهربان
978-600-407-081-2
878
1
1395
رحلی
شومیز

کتاب حاضر، بر خلاف آثار قبلی در اين حوزه، با ارايه تئوری ها و نمونه های کاربردی به صورت همزمان خوانندگان را جهت ارايه خدمات مطلوب تر و افزايش دانش آن ها در صنايع هتلداری و جهانگردی هدايت می نمايد. واژه hospitality در فارسی به عنوان مهمان نوازی ترجمه شده است، ما نيز به اين دليل که در کتاب حاضر از نمونه هايی در صنايع هتلداری و رستوران داری به صورت همزمان استفاده شده به علاوه وجود دو رشته تحصيلي با اهميت در اين حوزه (هتلداری و جهانگردی) از کلمه مهمان نوازی از هتلداری استفاده نموده ايم که شامل هر دو صنعت مي شود. مطالعه اين کتاب را به علاقمندان رشته های هتلداری و جهانگردی و مخصوصا دانشجويان مديريت بازاريابی در مقاطع مختلف تحصيلی پيشنهاد مي کنيم.

نوشتن نقد و نظر

کتاب بازاریابی در صنعت مهمان نوازی و گردشگری

کتاب بازاریابی در صنعت مهمان نوازی و گردشگری

کتاب بازاريابی در «صنعت مهمان نوازی و گرشگری» تاليف پروفسور فيليپ کاتلر، دکتر جان تی بوون و دکتر جيمز ميکنز از چهره های مشهور جهانی در حوزه بازاريابی خدمات و يکی از پرفروش ترين های امريکا بوده که اساتيد و دانشجويان با آثار آن ها به خوبی آشنا هستند.

مــحصولات مرتبط