کتاب شهر گردشگر
شهر گردشگر محور
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
گردشگری شهری پدیده جذابی است که به طور فزاینده ای به بخشی از فرهنگ زندگی معاصر تبدیل شده است و از لحاظ آکادمیک نیز، طی سال های اخیر، به طور چشمگیری مورد توجه قرار گرفته است، جاذبه های متعدد طبیعی و انسان ساخت از مهم ترین منابع جذب گردشگر بوده و شهرها، به عنوان بزرگترین جایگاه این جاذبه ها و آثار، جلوه گاه متنوعی از آنها فراهم می سازند. نواحی شهری به علت آنکه جاذبه ها تاریخی و فرهنگی بسیار دارند، غالباً مقاصد گردشگری مهمی محسوب می شوند. شهرها معمولاً جاذبه های متنوع و بزرگی دارند که گردشگران بسیاری را جذب می کند. هدف از تدوین این کتاب، شناخت مناسب از ابعاد نظریه "شهر گردشگر" و ارائه الگویی مفهومی، ساختاری و کاربردی از آن بوده که به عنوان الگویی مبنا در خصوص توسعه گردشگری ملی و ایجاد هویت و برندسازی مکانی برای شهرها و مناطق مختلف کشورمان عمل نماییم و همسو با برطرف ساختن نیازهای شهروندانمان، راهکاری برای ورود شهرهای کشورمان به اقتصادی پویا و پایدار گردشگری در نظر بگیریم.
سرفصلهای کتاب عبارتند از :
فصل 1: مفاهیم پایه در گردشگری فضای شهری
فصل 2: شهر و گردشگری شهری
فصل 3: شهر گردشگر
فصل 4: برندینگ شهری در توسعه "شهر گردشگر"
فصل 5: آشنایی با ساختارهای مدیریتی گردشگری در ایران جهت تحقق "شهر گردشگر"
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- آزیتا رجبی
- ناشر
- مهکامه
- شابک
- 978-600-8731-48-1
- تعداد صفحات
- 198
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید