افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
محمود محمدیان، جعفر شمسی
ناشر
کتاب مهربان

صاحبنظران معتقدند که استفاده از بازاریابی به احزاب امکان می‌دهد علاقه‌مندی‌ها و نیازهای متنوع رأی‌دهندگان را از طریق تحلیل‌های بازاریابی، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل کمپین‌های انتخاباتی و سیاسی بهتر از پیش شناسایی کنند. به نظر آنها هدف اصلی بازاریابی سیاسی، توانمند کردن احزاب سیاسی و رأی‌دهندگان برای اتخاذ بهترین و راضی‌کننده‌ترین تصمیم‌هاست. این کتاب با نگاه به این رویکرد نوشته شده است.

ادامه مطلب
‎ریال110,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

مولفان در این کتاب تلاش می‌کنند تا نگاهی علمی به مقوله بازاریابی سیاسی داشته و ارزش علمی آن را مورد بررسی قرار دهند. همچنین در این کتاب ابزارهای درست مورد استفاده در بازاریابی سیاسی مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین شیوه‌های علمی تدوین کمپین‌های سیاسی طرح می‌شود و در نهایت جنبه‌های تاریک بازاریابی سیاسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در بخشی از این کتاب چنین آمده است: «پرده برداشتن از روش‌های غیر‌منصفانه رقبا در عرصه‌های انتخاباتی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد اما متاسفانه با فروریختن دیوار اخلاقیات، ابزارهای نادرست و غیر‌اخلاقی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش‌ها به هیچ وجه در بازاریابی سیاسی توصیه نمی‌شوند. اما آشنایی با آنها می‌تواند پرده از چهره زشت کسانی که حاضرند به هر قیمت به قدرت دست پیدا کنند، بر دارد. افشا اگر ریشه در یک حقیقت نداشته باشد، شایعه به حساب می‌آید که البته غیر‌اخلاقی است»،

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-محمدیان

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
محمود محمدیان، جعفر شمسی
ناشر
کتاب مهربان
شابک
978-964-7725-86-6
تعداد صفحات
248
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1388
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
محمود محمدیان، جعفر شمسی
ناشر
کتاب مهربان
شابک
978-964-7725-86-6
تعداد صفحات
248
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1388
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود