کتاب چگونگی اداره کسب و کار در بحران اقتصادی
این کتاب خواننده را با نگاهی از کل به جز، با بحران اقتصادی و تاثیر آن بر اقتصاد کلان در سطح جهانی، کشورها و بنگاههای اقتصادی آشنا میکند و راهکارهای مقابله با بحران را در سطح بنگاههای اقتصادی به ویژه در بخش سیاستهای فروش و بازاریابی معرفی مینماید.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بحران اقتصادی که از اواخر سال 2007 م. شروع شده، به تدریج همة کشورهای صنعتی و بسیاری از اقتصادهای در حال گذار را به شدت تحت تاثیر خود قرار داد، چرخهای از نظریهپردازیها و تحلیلها را فعال کرد تا هریک به نوعی راهکارهایی را برای برونرفت از بحران ارائه کنند. برخی از این تحلیلها تا به اینجا پیش رفتهاند که بحران را خاصیت ذاتی نظام سرمایهداران قلمداد کنند و با محکوم کردن این نظام، تلاش برای خاتمه دادن به بحران را در کوتاهمدت اقدامی غیرموثر معرفی کنند. عدهای دیگر وقوع بحران را نه خاصیت ذاتی نظام سرمایهداری، بلکه حاصل بیتوجهی به قواعد و احکام مدیریتی کسب و کار برشمردهاند و آن را حاصل اعمال سیاستهای نادرست دانستهاند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- پرویز درگی
- ناشر
- بازاریابی
- تعداد صفحات
- 192
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید