کتاب اصول مدیریت بازاریابی
این کتاب هر دو عنصر اصول بازاریابی و راهبردهای بازاریابی را پوشش می دهد و برای دانشجویان و پژوهشگران بازاریابی و صاحبنظران بازاریابی نگاشته شده است و با توجه به ماهیت محتوا و تنوع حیطه مطالب هم در دوره های کارشناسی و هم در دوره های تکمیلی رشته مدیریت بازارگانی و رشته های وابسته قابل استفاده است. علاوه بر این، می تواند منبع موثقی برای دوره های تخصصی بازاریابی باشد.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب دارای 17 فصل است:
فصل اول: توسعه رویکرد راهبردی در بازاریابی: شرح فرهنگ، مسائل محیط کلان داخلی و خرد خارجی
فصل دوم: بازارها و مشتریان: رفتار خریداران ساز مانی، مشتریان و راهبرد بازاریابی
فصل سوم: بازارها و مشتریان: مرزهای بازار، بازاریابی هدف
فصل چهارم: راهبردهای نوآوری و محصول
فصل پنجم: راهبردهای قیمت گذاری
فصل ششم: کانالهای توزیع و تدارکات
فصل هفتم: راهبرد ارتباطات
فصل هشتم: مدیریت فروش
فصل نهم: مشتری مداری و بازاریابی رابطه ای
فصل دهم: بازاریابی مستقیم
فصل یازدهم: پیش بینی فروش
فصل دوازدهم: سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و تحقیقات
فصل سیزدهم: تجزیه و تحلیل محیط (فرصتها و تهدیدها) و ارزیابی منابع (قوت و ضعف)
فصل چهاردهم: ارزیابی و کنترل بازاریابی راهبردی
فصل پانزدهم: ابزارهای برنامه ریزی بازاریابی راهبردی
فصل شانزدهم: بازاریابی جهانی
فصل هفدهم: بازاریابی خدمات و بازاریابی غیرانتفاعی
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- جف لنکستر، لستر مسینگهام
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- حسین نوروزی، نیما سلطانی نژاد
- شابک
- 978-600-407-035-5
- تعداد صفحات
- 604
- قطع کتاب
- رحلی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید