کتاب برندسازی عصب پایه انتخاب برند مبتنی بر اعصاب
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در کتاب حاضر از بینشهای علم عصبشناسی و دانش در حوزههای مدیریت بازاریابی، مدیریت برند و استراتژیهای ارتباطات استفاده شده است. نویسنده برخی از سختترین چالشهایی را که بازاریابان و مدیران برند و مدیران محصول شرکتها در هنگام ایجاد استراتژیهای برند با آنها مواجه میشوند، مورد کنکاش قرار داده است. هدف از تدوین این اثر، فراهم کردن چارچوب مفهومی جدید در این حوزه بوده است.
تحقیق در مورد مغز انسان معمولا تحت عنوان علم شناختی یا علم عصب پایه صورت می گیرد و بینشی نوین در مورد چگونگی کارکرد مغز برای ما فراهم می آورد. نباید فراموش کرد، مصرف کنندگان در مورد این که چه چیزی را «در حافظه خود جای دهند»، تصمیم هشیارانه ای اتخاذ نمی کنند، بلکه ذهن ناهشیار آنها تصمیم گیری می کند. «نام گذای عصب پایه» اقدام جدیدی نیست!، که جایگزین اقدامات اخیر بازاریابی و بازاریابی سنتی شود. بلکه صرفا شیوه جدیدی از نگرش به برخی از چالش های بسیار دلهره آوری است که امروزه سازمان ها با آن مواجه می شوند. سلولهای عصبی نقش مهمی در این فعالیت بازی می کنند و به ما امکان می دهند بدون این که به جای دیگران باشیم، چیزی را احساس کنیم که دیگران حس می کنند
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- پیتر استیدل
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- کامبیز حیدرزاده، حسین علی سلطانی
- شابک
- 978-600-7317-78-5
- تعداد صفحات
- 254
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید