افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب یادداشت های معلم بازاریابی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
پرویز درگی
ناشر
بازاریابی
‎ریال180,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات
درباره کتاب:
این کتاب به دور از حاشیه پردازی با مثالهای برآمده از بازار ایران، مسائل را از دریچه ای نو معرفی می کند. ساده نویسی و ساده گویی کتاب در پی آن است تا مدیران با سرعت متنی را بخوانند.
ساختار کتاب
کتاب دارای سه بخش کلی است:
1) اصول و موضوعات بازاریابی
2) درسنامه های زندگی
3) کتابهای فروش و بازاریابی
در بخش نخست یعنی "اصول و موضوعات بازاریابی"، کتاب به اساسی ترین موضوعات بازاریابی می پردازد. برای مثال شما با "چهارراه علم"، و مطالعات بین رشته ای آشنا می شوید. به این ترتیب نگرش بازاریاب از اساس تغییر جدی می یابد. او همچون سایر صاحبنظران درمی یابد باید مسائل بازاریابی را فراتر از این رشته و بر فراز سایر علوم بنگرد. با چنین نگرشی است که مسائل کهنه ی بازاریابی، صورت بندی جدیدی می یابد و به ناگزیر راه حلهای تازه ای می خواهد.
به عبارت ساده تر در این بخش با همان موضوعات پیشین نظیر توزیع، برند، نمایندگی فروش، و... روبه روئید، اما هم نوع نگاه شما به این مسائل تغییر می یابد، و هم راه حلهای جدیدی پیش رویتان خواهد بود.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی-درگی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
پرویز درگی
ناشر
بازاریابی
شابک
978-600-92502-3-3
تعداد صفحات
248
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1390
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
پرویز درگی
ناشر
بازاریابی
شابک
978-600-92502-3-3
تعداد صفحات
248
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1390
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود