کتاب بازاریابی یورشی
کتاب حاضر، با آموزش اصول مبارزات انتخاباتی و آوردن آنها به دنیای کسبوکار، فضای الگوبرداری آگاهانه، یادگیری و یادگیری زدایی را ایجاد میکند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
مؤلف این فرهنگ تهاجمی و بازاریابی یورویشی را لازمه موفقیت میداند. «مدل مبارزة انتخاباتی»، «انجام کار قابل انجام»، «حرکتِ حرکت دادنیها»، «بازی با حالت تهاجمی»، «ارتباط از درون به بیرون»، «فرمانروایی تصورات»، «جمع آوری جزئیات»، «فرایند استاندارد عملیاتی»، «شورشیهای باانگیزه» از مطالب مهم این کتاب هستند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- دیوید موری - اسکات میلر
- ناشر
- بازاریابی
- مترجم
- علیرضا سالمی نجف آبادی
- شابک
- 978-600-6982-08-3
- تعداد صفحات
- 272
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1392
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید