افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب اصول فنون و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
محمد حسین غوثی، پرویز درگی
ناشر
بازاریابی

در این کتاب مباحث انواع مذاکره و اصول مذاکرات خوب، اصولی و حرفهای، آداب مذاکرات حضوری، صفات و ویژگیهای مذاکرهکنندهی خوب و بایدها و نبایدهای مذاکرات و ترفندها و حیلههای مذاکراتی ارائه شده است.

ادامه مطلب
‎ریال3,400,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

در بخشی از پیشگفتار آمده است: «یکی از تعاریفی که در مورد انسان به کرات گفته میشود، این است که انسان مخلوقی است ناطق و اجتماعی. لازمهی زندگی اجتماعی، برقراری و حفظ ارتباط با دیگران این است که تمام نیازهای انسان، اعم از مادی و معنوی، برای ادامهی حیات و بقای نسل، امنیت، تامین معاش، آسایش زندگی و...به وسیلهی اشخاص دیگر، اعم از اشخاص طبیعی و حقوقی تامین و برطرف میشود. هر روز که میگذرد، دامنهی ارتباطات من و شما، شرکت ما، سازمان ما، موسسهی ما و دولت ما با "دیگران" گستردهتر و پیچیدهتر میشود. اگر بخواهیم این همه ارتباطات گسترده و پیچیده را به خوبی اداره کنیم، باید ابزار آن را بلد باشیم. ابزار این کار مذاکره است. به عبارت دیگر، زندگی همه در ارتباط با دیگران خلاصه میشود و این ارتباط مادامالعمر است. بنابراین اگر روی خودمان سرمایهگذاری کنیم و مذاکرهی خوب، علمی، منطقی و اصولی را یاد بگیریم و اجرا کنیم، این نوع سرمایهگذاری نوعی سرمایهگذاری است که در تمام عمر ما بهره میدهد، برعکس هر نوع سرمایهگذاری اقتصادی که فقط مدت محدودی بهره میدهد. مذاکره، دامنهی وسیع و گستردهای دارد. از مذاکره در داخل منزل با همسر و فرزندان بالغ شروع میشود. در خارج از منزل به مذاکرات شخصی مانند خرید و فروش، استخدام و... گسترش پیدا میکند و به سمت مذاکره در داخل شرکت، سازمان، و موسسهای که به آن وابسته است کشانده میشود و نهایتا به مذاکره از طرف شرکت و سازمان و موسسه با شرکتها و سازمانهای دیگر و گاه به مذاکرات فرامرزی و بینالمللی و خارجی منتهی میشود.»..

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی -غوثی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
محمد حسین غوثی، پرویز درگی
ناشر
بازاریابی
تعداد صفحات
168
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
13
ویرایش
اول
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
محمد حسین غوثی، پرویز درگی
ناشر
بازاریابی
تعداد صفحات
168
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
13
ویرایش
اول
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود