کتاب چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست و چگونه بیشتر بفروشیم وقتی مشتری وجود دارد سلسله کتاب هایی پیرامون مدیریت 2

کهکشان دانش-رضوی

محصول جدید

در اين كتاب با زبان ساده همراه با تمرينات و مثال‌هاي عملي زياد، روش‌هايي جهت افزايش فروش در هر زمان و خصوصاً‌ زماني كه به ظاهر تعداد مشتري كم شده، معرفي شده است كه مطمئناً ‌با به كار بستن آن‌ها شما هم خواهيد توانست از ناله و گله خود مبني بر نبودن يا كم بودن مشتري، كم كنيد و بر فروش خود بيفزاييد!

این محصول در انبار موجود نیست

190,000 ریال

اقتصاد
دیو لاکهانی
خلیل رضوی، محمد فاریابی، حمیرا زیرک
کهکشان دانش
9766009026166
168
1
1391
رقعی
شومیز

«چگونه بفروشيم وقتي مشتري نيست؟» اين جمله‌ ممكن است براي شما بسيار آشنا باشد! وقتي اقتصاد دچار ركود مي‌شود، وقتي موازنه درآمد مردم نسبت به مخارج‌شان به هم مي‌خورد، وقتي فروش افت پيدا مي‌كند و وقتي اوضاع مناسب نيست، اين جمله است كه به فراواني بر سر زبان فروشندگان مي‌افتد.

اما در هر اقتصاد بدي و در هر ركود ظاهري‌اي، همواره هستند فروشندگاني كه اوضاع براي‏شان فرق زيادي نمي‌كند و آن‌ها در كار فروش خود مثل سابق پيش مي‌روند و گله كم‌تري نسبت به بقيه دارند! دليل چه مي‌تواند باشد؟

واقعيت اين است كه فروش و فرآيند آن فرق كرده است. در دهه 90 شمسي ديگر نمي‌توان با روالي كه در دهه 80 كار مي‌كرديم كار كنيم و انتظار همان فروش و سود را داشته باشيم. زمانه عوض شده است؛ فن‌آوري و ارتباطات بسيار گسترش يافته است، مردم آگاه‌تر شده‌اند و ترفندهاي سابق براي‏شان رو شده است و البته كتمان نمي‌توان كرد كه اقتصاد هم دچار ركود موقت است. پس چه بايد كرد؟

نوشتن نقد و نظر

کتاب چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست و چگونه بیشتر بفروشیم وقتی مشتری وجود دارد سلسله کتاب هایی پیرامون مدیریت 2

کتاب چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست و چگونه بیشتر بفروشیم وقتی مشتری وجود دارد سلسله کتاب هایی پیرامون مدیریت 2

در اين كتاب با زبان ساده همراه با تمرينات و مثال‌هاي عملي زياد، روش‌هايي جهت افزايش فروش در هر زمان و خصوصاً‌ زماني كه به ظاهر تعداد مشتري كم شده، معرفي شده است كه مطمئناً ‌با به كار بستن آن‌ها شما هم خواهيد توانست از ناله و گله خود مبني بر نبودن يا كم بودن مشتري، كم كنيد و بر فروش خود بيفزاييد!

مــحصولات مرتبط