کتاب بازارشناسی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای ارتباطات و افزایش آگاهی های روز افزون انسان ها ، رقابت در هر زمانی دشوارتر از قبل می گردد و همین امر باعث شده تا شرکت هایی که دارای اطلاعات بیشتری نسبت به رقبای خود هستند بتوانند در این عرصه موفقیت های بیشتری را کسب نمایند. یکی از ارکان اصلی هر کسب و کاری بازاریابی می باشد و لازمه بازاریابی شناخت بازارهایی است که می توانند در آن بازدهی بیشتری داشته باشند. این کتاب به عنوان راهنمایی جهت شناختن بازارهای مختلف گردآوری و تالیف شده ، امید است که جامعه دانشگاهی و علاقمندان از این کتاب بهره مند شوند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مریم آقاپور علیشاهی
- ناشر
- ساکو
- شابک
- 978-600-6067-95-7
- تعداد صفحات
- 148
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1392
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید