افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب خرده فروشی

مرجع:
دسته بندی: اقتصاد
مولف
رامین جباری، حمید نبی لو
ناشر
ساکو

این کتاب شامل نه فصل است که هدف آن آشنا کردن خواننده با مفاهیم و کلیات خرده­فروشی می­باشد.

ادامه مطلب
‎ریال1,500,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

خرده­ فروشی کسب و کار سخت و بی­ثباتی است. اغلب مردم با تجربه اندک و یا بدون تجربه، فکر می­کنند که راه­اندازی خرده­ فروشی راهی مطمئن برای کسب ثروت است. از این­رو بسیاری از آنها در سال اول فعالیت خود از صحنه این کسب و کار خارج می­شوند. به وضوح می­توان به شکاف بین انتظارات مشتریان خرده­فروشی­ها و آنچه خرده­فروشان ارائه می­کنند، پی­برد. خرده­ف روشی به عنوان حلقه آخر شبکه پخش و توزیع و نقطه تماس مصرف­کنندگان با تولیدکنندگان و برندها است. تفکر تولیدمحوری و فروش­محوری در ایران باعث شده تا تولید و ماهیت فیزیکی کالاها به عنوان دغدغه اصلی کسب و کارها محسوب شود و سایر بخش­هایی که می­تواند در ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان موثر باشد، نادیده گرفته شوند.

در بازار امروزی باید به این مهم توجه کرد که برای مشتریان، خرید تنها برای رفع نیازهای منطقی و عملکردی نیست بلکه وسیله و بهانه­ ای برای لذت بردن نیز محسوب می­شود. در شرایط پیچیده و به شدت در حال تغییر کنونی، خرده ­فروشی ترکیبی از علم و هنر است. برای موفقیت و پیشرفت، خرده­ فروشان باید سیستم­های مدیریتی متمرکز و مشخصی را توسعه داده و حفظ کنند.

خرده­ فروشی با زندگی روزمره مردم سرو کار دارد. توسعه نظام­مند این صنعت علاوه بر صرفه­جویی­های کلان اقتصادی، تاثیر بر اشتغال­زایی و نیز کمک به گردش چرخ­های صنعت و تولید در افزایش سطح کیفی و رفاه اجتماعی مردم نیز بسیار موثر است. برای ساختن استراتژی­های خرده­فروشی موفق، باید راهبردهایی برای این کسب و کار تدوین نمود که روشن، واضح، عملی و دارای قابلیت اجرای ساده باشند و کسب سود را در بلندمدت تضمین کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ساکو-جباری

مشخصات

موضوع
اقتصاد
مولف
رامین جباری، حمید نبی لو
ناشر
ساکو
شابک
978-600-6067-99-5
تعداد صفحات
199
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1392
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
اقتصاد
مولف
رامین جباری، حمید نبی لو
ناشر
ساکو
شابک
978-600-6067-99-5
تعداد صفحات
199
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1392
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود