کتاب روابط عمومی و سازمان های چابک

سازمان چابک-فرزاد فر

محصول جدید

دیدگاه مولفان در مورد کتاب روابط عمومی و سازمان‌های چابک : مطالب ارائه شده در این کتاب تلفیقی از مباحث علمی موجود در این عرصه و آن چیزی است که ما طی سالهای حضور در روابط عمومی به کار گرفته و نتایج مثبت و موثر آن را مشاهده کرده ایم. به همین دلیل به نوعی ان را روابط عمومی کاربردی و یا کاربرد رواط عمومی در مباحث مطرح شده می دانیم.

40,000 ریال

مدیریت
رفعت فرزادفر ، عبدالرسول دشتی
براتی
978-600-6062-06-8‬‬
120
1
1394
وزیری
شومیز

اعمال نفوذ و لابی‌گری در روابط عمومی، کارمند خوب یا کارشناس خوب، تحولات شتابان در عرصه روابط عمومی، افکار عمومی و ارتباط با رسانه‌ها، روابط عمومی بزرگراه ارتباطی یا جاده یک طرفه، هوش هیجانی و روابط عمومی، همرنگی با جماعت یا نفوذ اجتماعی در روابط عمومی، روابط عمومی، استرس دايمی و برخی راهکارهای مقابله با آن، افسردگی سازمانی، شایعه و راهکارهای مقابله با آن در سازمان، چشم‌انداز شورای اطلاع‌رسانی پتروشیمی و روابط عمومی و لزوم حرکت به‌سوی سازمانی چابک عناوين 12 فصل اين كتاب است.

نوشتن نقد و نظر

کتاب روابط عمومی و سازمان های چابک

کتاب روابط عمومی و سازمان های چابک

دیدگاه مولفان در مورد کتاب روابط عمومی و سازمان‌های چابک : مطالب ارائه شده در این کتاب تلفیقی از مباحث علمی موجود در این عرصه و آن چیزی است که ما طی سالهای حضور در روابط عمومی به کار گرفته و نتایج مثبت و موثر آن را مشاهده کرده ایم. به همین دلیل به نوعی ان را روابط عمومی کاربردی و یا کاربرد رواط عمومی در مباحث مطرح شده می دانیم.

مــحصولات مرتبط