کتاب ساختن برای ماندن
کتاب به شرح دستاورد یک پژوهش شش ساله و کاربرد آن دستاوردها میپردازد.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این پژوهش معتبر به مقایسه شرکتهای آرمانی، یعنی آنها که چون جواهراتی بر تارک شرکتهای دیگر میدرخشند و همتایان آنها را ستایش میکنند، با دیگر شرکت ها پرداخته است. حاصل کار این پژوهش بزرگ، پایان دادن به بسیاری از اسطورهها و افسانههای رایج درباره شرکتهای موفق و همچنین کشف اصول بنیادینی است که فارغ از قید زمان، قابلیت اطلاق بر انواع شرکت ها در صنایع مختلف را دارد.
مشخصات
- موضوع
- اقتصاد
- مولف
- جیمز کالینز، جری پوراس
- ناشر
- سازمان فرهنگی فرا
- مترجم
- فضل اله امینی
- شابک
- 9789647092050
- تعداد صفحات
- 400
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 8
نظر دهید