کتاب درآمدی بر روش های تحقیق تجربی در ارتباطات
این کتاب بهدنبال تشریح کامل و جامع روشهای تحقیق نیست، بلکه هدف اصلیاش ارائهی درکی اولیه از این حوزه است تا بفهمیم کار علمی در علوم ارتباطات به چه معناست.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
از آنجا که بخش بزرگی از نتایج تحقیقات علوم ارتباطات مبتنی است بر روشهای کمّی، تمرکز اصلی کتاب نیز بر روشهای کمّی است. انتخاب این روشها بهدلیل صحیحتربودن یا بهتربودنشان نیست، بلکه بیشتر ملاحظات کاربردی و علمی دستمایهی این انتخاب است.
قصد داشتیم بیان کتاب جذاب و ترغیبکننده باشد تا هم آموختن این رشته لذتبخش شود هم فهم عمیق مضامین آن آسانتر باشد.
این کتاب را با علاقه مطالعه کنید نه صرفاً از روی وظیفه یا تکلیف!
مشخصات
- موضوع
- علوم اجتماعی
- مولف
- هانس برند بروزیوس , فریدریکه کوشل ,الکساندر هاس
- ناشر
- نشر نی
- مترجم
- پیمان کی فرخی
- شابک
- 978-964-185-443-2
- تعداد صفحات
- 392
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید