ریال2,500,000
کتاب کهن الگوها در برند سازی اثر مارگارت پات هارتول ، جاشوا سی چن ترجمه پرویز درگی ، مرتضی امیر عباسی توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.
مشتری گرامی در صورتی که کتاب شما ناموجود و یا تغییر قیمت داشته باشد قبل از ارسال با شما هماهنگ میشود!
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب به اختصار شامل:
- آموزش آسان و دقیق مفاهیم درسی
- حل و تشریح 800 مثال مفهومی و متنوع
- پاسخ تشریحی 1200 تست استاندارد
- پاسخ تشریحی تست های آزمون ورودی دکتری ، سال های 1390 الی 1394
بعد از اتمام کتاب، دانشجویان آمادگی کافی برای شرکت در آزمون ورودی دکتری را به دست می آورند.
مشخصات
لطفا ابتدا وارد شوید.
ثبت نام / ورودیک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.
ثبت نام / ورود
نظر دهید