مدیریت استراتژیک برند جلد 2

سیته-جلالی

محصول جدید

560,000 ریال

مدیریت
کوین لین کلر
مهدی جلالی
سیته
978-622-95046-5-9
470
1
1398
وزیری
شومیز
هدف اصلی این کتاب ارائه‌ی یک روش جامع و به‌روز در زمینه‌ی برندها، ارزش ویژه‌ی برند و مدیریت استراتژیک برند (طراحی و اجرای برنامه‌های بازاریابی و فعالیت‌های مربوط به ساخت، اندازه‌گیری و مدیریت ارزش ویژه‌ی برند) است. این کتاب تفکرات فعلی و تحولات صورت‌گرفته در زمینه‌ی برند را از دو منظر دانشگاهی و صنعتی (کاربردی)، به انضمام مثال‌ها و مطالعات موردی برندهای معروف و تراز اول دنیا تلفیق نموده و راهنمای جامعی در جهت کمک به مدیران برای تصمیم‌گیری‌های روزمره و بلندمدت برند ارائه داده است.

نوشتن نقد و نظر

مدیریت استراتژیک برند جلد 2

مدیریت استراتژیک برند جلد 2

مــحصولات مرتبط