کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
اگر می خواهید کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید و یا اگر هدفتان فقط رشد شبکه های اجتماعی تان است کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد به شما کمک می کند.
برای ایجاد یک مسیر تکرارشونده ی استراتژیک برای مشتریان و خریداران دائمی شما را راهنمایی می کند. اگر در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ مشغول به فعالیت حرفه ای هستید، این کتاب به عنوان یک مرجع و دایره المعارف تمام و کمال به شما کمک خواهد کرد.
بدون شک در عصری که همه جوانب زندگی مان این چنین تحت تاثیر عوامل دیجیتال و مبتنی بر اینترنت قرار دارد، بهره گیری از سبک جدیدی که همان بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ نام دارد، ضروری می باشد. بازاریابی دیجیتال درواقع به کارگیری ابزارهایی مناسب در بستر دیجیتال است، تا در نایل شدن اهداف نهایی و اصلی مربوط به بازاریابی یک سازمان و یا یک کسب و کار، کمک شایانی نماید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- راین دیس، راس هنبری
- ناشر
- هیرمند
- مترجم
- محمد فانی
- شابک
- 978-964-408-528-4
- تعداد صفحات
- 376
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید